ahvC hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

وی ادامه داد: همچنین این دسته از مشترکین ایرانسل علاوه بر برخورداری از سیم کارت هدیه که در قالب یک بسته‌بندی با عنوان سیم کارت دوقلو عرضه می‌شود، می‌توانند از۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر با نخستین شارژ و ۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و هدیه نیز بهره‌مند شوند. ضمن آنکه شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا ۳۰ آذرماه، ۵۰ مگابایت فضا برای پست الکترونیکی ایرانسل و یک آهنگ پیشواز ahvC hdvhksg رایگان یک ماهه نیز از دیگر مزایای مشترکین جدید ایرانسل است که در این مدت اقدام به خرید، فعال سازی و ارسال مدارک سیم کارت خود به ایرانسل کرده باشند.
۱۶میلیون مشترک جی پی ار اس و بیش از ۳۰۰ هزار کاربر ahvC hdvhksg فعال وایمکس وجود دارد.
ایرانسل در حال تلاش ahvC hdvhksg برای رفتن به سمت استفاده از انرژی‌های خورشیدی یا بادی است.
به مناسبت ahvC hdvhksg فرارسیدن ۲۹ مهر، ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل تمامی مشترکینی که از روز ۲۹ مهر تا ۱۴ آبان ۹۱ ثبت نام خود را تکمیل و اولین تماس را از سیم کارت ایرانسل خویش برقرار کنند، از۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه رایگان بهره‌مند می‌شوند.
آرش کریم بیگی – مدیر ahvC hdvhksg روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: مشترکین جدید ایرانسل باید در این بازه زمانی ثبت نام سیم‌کارت خود را تکمیل و نخستین تماس را از خط ایرانسل خویش در همین بازه زمانی برقرار کنند تا امکان استفاده ازاین بسته هدیه با اعتبار یک ماهه را داشته باشند.
تلفن ahvC hdvhksg اینترنتی ، تماس تصوری و چت وایمکس اماده بهره یرداری هست. ایرانسل منتظر مجوز است.
ایرانسل تلاشش را خواهد کرد در سریعترین زمان ۳G ahvC hdvhksg را فعال کند. هنوز رسما خبری اعلام نشده است.
در رابطه با انتقال از IP ورژن ۴ به ۶ ، ایرانسل ahvC hdvhksg اماده همکاری است. سرویس جدید iSMS به زودی راه‌اندازی میشود.
۶۸۰ کارشناس در مرکز تماس ایرانسل اماده پاسخ گویی میباشند. ahvC hdvhksg
بیش از ۲۶۳۰۰۰۰ نقطه فروش در سراسر کشور ahvC hdvhksg وجود دارد.
قرار است یک سری ahvC hdvhksg سرویس جدید معرفی شود.
وی با بیان این مطلب که میزان فروش الکترونیکی شارژ ایرانسل ۶۵ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: فروش الکترونیکی ahvC hdvhksg شارژهای ایرانسل از ۱۰ درصد در مهرماه سال ۱۳۸۹ به ۶۵ درصد در مهرماه سال جاری رسیده که با رشد سالانه ترکیبی ۸۶ درصد همراه بوده است.
از روزنامه همشهری در رابطه با مطابقت نداشتن پوشش شبکه ahvC hdvhksg با انچه در سایت هست سوال شد.
اخبار ایرانسل ahvC hdvhksg
به گفته او، به مناسبت فرارسیدن ششمین سالروز ahvC hdvhksg راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، تا پایان مهرماه سال جاری، کلیه پیامک های مشترکین ایرانسل با تعرفه تخفیفی ۱۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.
میلیون ahvC hdvhksg و ۶۳۶ هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد. آیدین خوش‌ ظاهر · یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ظاهرا ۱۶ ماه دوره حفاظت ۳G تمدید شده. که ایرانسل هنوز رسما خبری ahvC hdvhksg دریافت نکرده. در صورت دریافت عکس العمل خود را اعلام خواهند کرد
در رابطه به دوره ahvC hdvhksg حفاظت ۳G دوباره سوال شد.
وب کیوسک تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم بدون PIN و IVR ارائه می‌شود. وی درخصوص روش‌های دسترسی به خدمات فروش در شبکه ایرانسل نیز یادآور شد: در حال حاضراز طریق خودپردازها، اینترنت، پایانه‌های فروشگاهی، وب کیوسک‌ها، شارژ الکترونیکی(e-Charge)، تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم شارژ بدون PIN وسامانه IVR شارژ ahvC hdvhksg ایرانسل به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود.
معاون فروش و توزیع ایرانسل در خصوص همکاری ایرانسل با بانک‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر دسترسی به خدمات ایرانسل از طریق شبکه بانکی کشور و از سوی ۲۴ بانک در ahvC hdvhksg قالب استفاده از خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی،
در رابطه با رومینگ ملی، ایرانسل شرایط خود را قبلا به رایتل اعلام ahvC hdvhksg کرده است.
چون تعداد سایت های وایمکس کم است, در صورت بروز مشکل موقت، ممکن هست مقطعی ahvC hdvhksg مغایرت داشته باشد.
تصحیح و پوزش: روز گذشته در ویژه نامه ahvC hdvhksg نمایشگاه بین‌المللی تلکام این مصاحبه به دلایل فنی با تصویری اشتباه منتشر شده بود که ضمن پوزش از خوانندگان محترم و معاون فروش و توزیع ایرانسل، مجددا این مصاحبه را با تصویر صحیح منتشر می‌کند.
به گزارش دنیای اقتصاد ابوالقاسم رحیمی راد معاون فروش توزیع ایرانسل با بیان این مطلب گفت: در سال ۱۳۸۸ تنها ۶۲ هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در سراسر کشور وجود داشت که این رقم در سال ۱۳۸۹ به ۷۰۱ هزار نقطه، در سال۱۳۹۰ به ahvC hdvhksg یک میلیون و ۳۰۷ هزار نقطه و هم اکنون به ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۹۰۰ نقطه افزایش یافته است.
ایرانسل: به نفع کشور است که ahvC hdvhksg این دوره حفاظت کوتاهتر شود.
درحال حاضر بیش از ۲ میلیون ۶۳۶ هزار نقطه دسترسی به کارت‌های شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد که در مقایسه با سال ۱۳۸۸، تا کنون ۲۴۸ درصد رشد سالانه ahvC hdvhksg ترکیبی داشته است.
رحیمی راد با اشاره به وجود ۲ میلیون و۲۰۰ هزار پایانه فروش شارژ (POS)ایرانسل در سراسر کشور تصریح کرد: علاوه بر پایانه‌های فروش،۴۰۰ هزار فروشنده،۱۰ هزار و ۵۰۰ عاملیت فروش و خدمات، ۲۵ هزار و ۷۰۰ خودپرداز و۵۶۰ وب کیوسک در ahvC hdvhksg کل کشور وظیفه فروش شارژ‌های ایرانس





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: